Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Czy poza opłatą za pobyt są inne dodatkowe koszty?

Opłata za pobyt jest kompletna, jedynie co dodatkowo należy wpłacić to kaucja zwrotna.

Czy mogę zmienić rezerwacje?

Bezkosztowa zmiana terminu rezerwacji jest możliwa do 10 dni przed przyjazdem.

Co w sytuacji, gdy rezerwacja zosatnie anulowana przez właściciela?

W przypadku anulacji rezerwacji przez właściciela lub z przyczyn sił wyższych pełna kwota zostaje bezzwłocznie zwrócona.

Jak mogę anulować rezerwację?

W przypadku anulacji rezerwacji należy przesłać maila z informacją o rezygnacji.

Jeśli anuluję rezerwację czy dostanę zwrot wpłaconych pieniędzy?

W przypadku anulacji rezerwacji 30 dni przed przyjazdem zostaje zwrócone 50% zadatku. Jeśli rezerwacja anulowana jest do 14 dni przed przyjazdem pobieramy 30% pełnej kwoty, jeśli tydzień przed 50%. Anulacja mniej niż 7 dni przed przyjazdem, pobrane zostaje 70% kwoty, 30% jest zwrócona.

Co się dzieje jeżeli gość zniszczy coś w apartamencie?

W przypadku zniszczeń pobierana jest kwota z kaucji, jeżeli kwota jest większa, należy dokonać opłaty za zniszczenia.

Czy jest możliwość wynajęcia apartamentów na całe wakacje?

Istnieje taka możliwość, w takim przypadku proszę o kontakt w celu omówienia warunków takiego najmu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz, a my na nie odpowiemy.